torsdag 22 januari 2009

Vi längtar...

.

Bara en dryg månad kvar nu, innan jag och sonen drar till Åreskutan... vi längtar. Sonen har redan börjat packa... O'boy paketet var det viktigaste, enligt honom.
Tänk er... första veckan i mars, strålande sol och några minusgrader uppe på skutan. En fantastisk vy ned över fjället och Åresjön längst där nere. Kan det bli vackrare? Och sedan få susa ned, njuta av farten, och stanna till då och då för att njuta av naturen. Bara nu alla vädergudar är på vår sida...

Bilderna kommer från Skistar

3 kommentarer:

  1. oh vad härligt det ser ut, hoppas ni får det underbart!! :)
    Lilla Boy verkar supersöt! Ska bli trevligt att träffa er alla i sommar :)
    Sköt om er!

    Anna

    SvaraRadera
  2. Självklart har jag INTE sparat en backup...jag är så dum, så det är ren skam!! Hoppas det inte är nåt större fel i alla fall... Blir lite bloggtorka ett tag framöver bara. Får väl låna dotterns mellan varven i alla fall... Kramiz M

    SvaraRadera
  3. Där är så fint! En månad går fort och då kanske solens strålar är något varmare :)

    Vilka sköna bilder! Jag blir sugen på att damma av min sitski men tyvärr verkar det aldrig bli av....men jag borde för det är ju hur kul som hellst att åka utför!

    Kram & godnatt!

    SvaraRadera