lördag 17 januari 2009

Alster ur byrålådan inom kort...

.

Mörkret omsluter mig
utanför lager av kläder viner kylan
Hundarna tassar vid min sida
vi går genom mörk skog
Alla tre i våra egna tankar
och en stund för oss själva



-mina tankar efter en kvällspromenad




Idag har mannen klippt alla får... tack min make för den arbetsmyra du är! Om en knapp månad börjar våra tackor att lamma, och då är de nyfriserade så att de små lammen lätt hittar sin mat. Nu kommer tackorna att äta mer, och lammen i magarna att växa sig till friska och starka lammungar. För nu hoppas vi på många lamm, och några tackor ser riktigt stora ut, så det verkar ju lovande...



Och imorn tänker jag bjuda på ett alster ur byrålådan här på bloggen...

2 kommentarer:

  1. Winnerbäck lämnar mig sällan eller aldrig oberörd. Inspirerar mig när jag ska måla. Kreativitetsöppnare alltså.

    SvaraRadera
  2. ovana: Ja, visst är det så. Det finns inget som påverkar min kreativitet så mycket som han. Trevligt att det finns fler som känner likadant :-)
    /Victoria

    SvaraRadera