måndag 12 januari 2009

Tack för en härlig dag tillsammans!

.


…tusen tack alla mina nära och kära, mina vänner och min familj, som gjorde min dag alldeles speciell. Och Christan, du är fantastisk. Tack för att du är min man och allt du gör för mig!

Kolla in premiärturen...

En gnistrande vacker dag fick vi, solen tittade fram då och då och vi samlades på isen och hade det bara så mysigt tillsammans. Vi åkte skridskor och spark, pimplade och grillade lamm- och grönsaksspett och drack öl. En härlig dag ute i naturen… och mer drag blev det framåt kvällen…



… vilket party :-) Vad kul vi hade! Och tusen tack mina snälla föräldrar, som inte bara ställde upp som barnvakt, utan också som chaufför till parken. Tack pappa för att du alltid ställer upp för mig och för att du kom och hämtade oss mitt i natten!







4 kommentarer:

  1. hej, jag halkade in på din blog genom att läsa nathalies blog. kul att valpen har rätt inställning till får. en sak som jag såg att du skrev, det gällde dina muntliga kommandon. snälla, säg inte lay down, jag är ifrån england och det heter lie down. det låter så konstigt när nån säger lay down
    http://kenneltimenow.blogspot.com/
    jag har hjälpt nathalie lite grann med sin träning och har träffat mamma till din hund. om du fundera i framtiden att lägga visselsignaler på din hund kan du gå in på min hemsida. jag säljer visselpipor och en cd om hur när och värför du ska blåsa. vänta inte tills hunden är färdig tränad, börjar redan nu att träna dig själv så att när hunden är klar för vissling då är matte också klar. ha det bra
    hälsn
    gail

    SvaraRadera
  2. Gail: Tack för tipsen, men vad det gäller mitt stoppkommando, så var det bara ett grammatiskt skrivfel, jag uttalar kommandot "lie down", men det är ju oväsentligt hur, eller vad man säger, huvudsaken är ju att hunden förstår sin signal, anser jag.
    Vad det gäller visselpipor, så kör jag med Wilsonpipan, jag tycker den fungerar bra och använder den på min vuxna hund.

    SvaraRadera
  3. Har du fyllt år! Stort grattis från mig till dig! :)

    Ni ser ut att ha haft det riktigt trevligt :)

    God natt!

    SvaraRadera
  4. Lena: Tack så hemskt mycket... vi hade supertrevligt, en kanondag, för en heldag blev det :-)

    Kram och godnatt!

    SvaraRadera