måndag 18 maj 2009

Åh, jag bara lyssnar...

.
... kan inte få nog. Den är ju så jäkla bra!



.

5 kommentarer:

  1. Ja den är kanonbra! Har nog lyssnat på den tussen gånger :)

    SvaraRadera
  2. Jamenvisst, den ÄR superbra. Har totalt tappat räkningen på hur många gånger jag lyssnat på den och jag kan heller inte få nog....:-)
    Kram syrran

    SvaraRadera
  3. Jag hade äntligen lyckats få låten ur skallen. Vad händer då? Jo, jag kliver in på din blogg, trycker automatiskt på pilen och har nu gått och nynnat på den förbenade låten i tre dagar.

    Tror du inte på sjutton jag gjorde om det igen nyss. Får väl se hur länge den stannar kvar innanför pannan.

    Som du nog förstår är jag lite trött på den nu. Har på radion konstant för att höra annan musik men den rackarn har bitit sig fast. =)Det blir kanske som Peps låt. 'Oboy'. Den var fastnaglad i nästan en månad. Jag lyckades nog skrämma allt vilt ur skogen när jag gick och, hmm, vi säger småsjöng,det låter bättre än sanningen.

    Ha en skön helg.

    SvaraRadera
  4. Den är SUPER bra! Hör mamma som går runt å sjunger den överallt. Han (Alexander) är söt också. ;-) Hehehehehehe

    Kram Emma

    SvaraRadera