tisdag 22 juli 2008

Två år som ett äkta par...


...ja, för två år sedan idag sade vi ja tillvarandra, min man och jag. Även om vi hade många år tillsammans även före det, så var det ändå en mycket speciell dag. Den dag då vi blev man och hustru. Jag minns fortfarande hur jag på skakande ben vandrade kyrkgången fram, hand i hand med min blivande man och sonen som gick framför oss. Det var en fantastisk dag, som jag kommer att minnas hela livet. Och jag älskar fortfarande min man oändligt mycket.





Ett möte mellan två förälskade. Vi hade så kul längs den slingriga grusvägen i skogen, då vi åkte nedcabbat från kyrkan och stannade då och då för att fotografen såg ett perfekt motiv. Vi myste där i baksätet på bilen medan sonen fick sitta fram hos sin gudfar, som körde bilen.


Fotograf: Rune Johansson

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar